Friday, December 01, 2006

Semalam Yang Drastik

Semalam.

"Awak, blabla.. dia tipon.. blabla.. masalah.. " (baca - tunggu sini sat, nak pi jumpa kawan).

Aku melangutkan kepala. Tanpa kata pinggangnya kupeluk erat sambil menghentak2kan kaki ala2 manja gitu.

"Ok, ok"

Dia itu - badan kurus tinggi. Rambut Takeshi Kaneshiro. Baju kait melapisi t-shirt kuning yang separuh terjulur. (Jeans rebehnya sempat aku naikkan sebelum memeluk tadi. Isk!)

Pagi ni.

Aku bangun sambil tersengih. Tau apa?

Kadang-kadang mimpi yang asing pun boleh buat kita bahagia. Mulai sekarang aku akan FOKUS!

10 comments:

Delly said...

Perubahan selalunya banyak baik daripada buruk. Don't worry, pasti yang lebih baik menanti.

sinaganaga said...

Wo! Fantasi kau nakal. Ha ha.

debikdebuk said...

ko lepas ke alam mana la agaknya yek... macam sinaganaga cakap... "kau nakal"..

oe~ said...

mimpi yg baik dtg dari Allah. Boleh diceritakan. Mgkn kebaikan dlm mimpi itu akan smpai kpd pemimpi suatu ketika nanti. Mimpi yg buruk adalah mainan syaitan. Tidak perlu diceritakan kerana ia hanya mainan syaitan. Wallahualam.

MaMan said...

olang pesan kalu mimpi da citer kat olang, nanti mimpi tu tak menjadi...hahahah Aida nakals!

sinaganaga said...

Oit2, aku dengar cerita, opis kau tak ada bonus ye...

Qasseh-Hati said...

stay tuneees......

areyoung said...

K. Delly ~ Tx sis, aida tau akak faham..

Bang Naga ~ Nakal? Mana ada.. hiks

En Debik ~ Jangan dengar cakap Naga, dia suka tipu!

Oe ~ Ini mimpi yang baik, rasanya ; )

Maman ~ Org tak citer tak sepenuhnyalah.. hahah

Bang Naga lagi ~ Alaa, baru mintak diskaun RM5 dah speku memacam.. hiks

areyoung said...

Qasseh ~ Hoh?

Qasseh-Hati said...

ha ha ha, dak lah....sebenarnya baru nak bg comment. Mimpi indah merupakan permulaan dalam menjadikan impian kita satu kenyataan. Semoga mimpi2 indah itu terukir dalam kenyataan waktu yang mampu melengkapkan kehidupan kita.

:-)