Thursday, December 14, 2006

Pen, Bangle, Lighter & Kunci

Hasil kajian mendapati ada dua objek je dalam dunia ni yang benar-benar dijaga oleh lelaki & ditakuti mereka akan hilang :

1) Kereta
2) Kotak rokok

Sekian, terima kasih.

11 comments:

Delly said...

Mmm...berdasarkan kajian sapa tu ek??

Rjuna said...

Tet!

Salah.

Ko pasti ke, Lelaki merokok lebih ramai dari yang Tak Merokok?

Yang Kereta tu betul, tapi tak la sampai takut hilang, insurans kan ada.

Pa'chik said...

kotak rokok? biar betul ko ni. aku buang je kotak rokok tu.

Qasseh-Hati said...

kalau aku, lebih takut hilang bini wooo...

* Isteri bukanlah hak milik tapi adalah anugerah (Sedutan babak cita chenta)

debikdebuk said...

Hasil kajian mendapati ada dua objek je dalam dunia ni yang benar-benar dijaga oleh pompuan & ditakuti mereka akan hilang :

1) Beg (gincu, bedak dll)
2) Boyfriend

Sekian, terima kasih.

Pa'chik said...

qaseh, hasil kajian baru... perempuan sekarang tak takut kehilangan sesuatu yg paling berharga tu...

Qasseh-Hati said...

pa'chik: Alah...kalau mcm tuh lambat lagi laa aku nak kawen.....

sinaganaga said...

AreYoung,
Fer ya info: Kau belum tahu lagi 'apa itu lelaki' secara tuntas! Teruskan usaha. Kerana usaha itu tangga kejayaan. Ha ha.

Apa yang paling ditakuti untuk hilang bagi lelaki:

1. Anunya,
2, KeJANTANannya,
3. Dompet (dlm ada ic, kad kredit, lesen memandu, kad rawatan, dan segala macam sampah lagi yang ada kat dalam tu).
4. Handphone (sbb lelaki tak salin nombor telefon yg melambak2 kat dalam tu kat kertas lain).

areyoung said...

delly ~ Kajian oleh prof. err.. aida

arjuna ~ Aku PASTI kebanyakannya tak sekuat ko utk menyatakan tidak pada rokok ;P

pakcik ~ (Kalau anda seorg perokok)selalu tak menggelabah meraba poket tiba-tiba?

kaseh ~ takut2 ni, bini dah ada? ;P

debik ~ aku rasa no. 1 henfon, haha

pakcik ~ kebanyakan perempuan skrg mmg berani ; )

kaseh ~ sedar tak ko antara punca ramai andartu sekarang? ; P

naga ~ Terima kasih atas ajaran. Tapi; Katakan anda baru se-pam merokok. Tiba-tiba bini panggil.

a) menyahut, buang puntung rokok yg baru menyala & secepat kilat berlari masuk

b) Sedut asap berikutnya dalam-dalam... hembus.

Sedut lagi... hembus.

"Hmmm..?" Bersuara antara dengar tidak.

Pakkal-lah yg no 1 itu melekat.. haha!

MaMan said...

ermmm maman takut hilang kasih sayang famili..hehehhehe

Pa'chik said...

are, rokok aku memang tak penah hilang nye, selalu ada spare.
sebenarnya aku takut kalau hilang akal... hohoho