Wednesday, March 07, 2007

Lawak Semalam

Seorang askar harus punya senapang, nelayan perlukan jala manakala petani mesti ada cangkul.

Aku..?

Ouh, aku cuma ada buku nota ehsan syarikat dan pen hitam yang dibagi free ketika Pameran Tamadun Islam tempoh hari.
Lawak, lawak!

15 comments:

Nazri said...

Ya, mari minum ribena

INDERA KENCANA said...

Tulisan penulis tu lebih tajam dari mata pedang. Boleh menjadi revolusi.

Walaupun ianya berasal dan sebatang pen dan buku tulis ehsan syarikat..

thesandman said...

jadi apakah senjata dan bekalan yang paling ampuh dan berguna untuk seorang pejuang dan seniman seperti kami?

sinaganaga said...

kau tak bawa pad herba sekali ke?

oe~ said...

senapang, jala, pen, cangkul tidak akan bermakna jika tidak tahu menggunakannya. maka ada yg tersalah guna.

Pa'chik said...

oit, ni lawak ke.. nak meluahkan rasa tak puas hati dengan sarikat ni? haha..

areyoung said...

nazri ~ Tak sedap ah

Indera ~ Dalam dunia sekarang apalah ertinya tulisan jika tidak menggunakan Words ;P

sandman ~ Ermm. Semangat gigih utk menahan lapar barangkali? ;P

naga ~ Ok ke pakai tu

Oe~ ~ Ya.

pa'chik ~ Hiks!

kingbinjai said...

apa yang klakanya? pelik la kau ni

Saharil said...

seperti dah cakap oleh komenter sebelum, pen kan lebih tajam dari pedang. hehe.

kalau lawak, kenapa tak ada yang ketawa?

areyoung said...

king binjai ~ kau pernah tak rasa marah, pastu esoknya bila kau kenang balik ko boleh gelak je?

saharil ~ ah, korang tak paham.

13may said...

hehhe...okeh la tuh:)

blackpurple said...

Habis tu, kau sepatutnya ada apa..?

debikdebuk said...

ko ni terikut-ikut dengan "mata pena lebih tajam dari mata pedang" kot...

kel@mbu said...

pen dan buku free!!
aku mau juga!!

areyoung said...

13 Mei ~ Haah.

Blackpurple ~ Err.. Ms. Words?

Debik ~ Aku pun konfius ni.

Kelambu ~ Meh jadi pengamal media ;)