Wednesday, March 14, 2007

Masih Bodoh

Sayang
saya masih hidup
ini bukan kali pertama dibunuh.


*Aku baru balik dari melawat bekas editor yang kematian ayahnya.
Sesiapa, tolong sedekahkan al-Fatihah kepada Allahyarham Hj. Mohd Yusof Yahya ya!

21 comments:

rena said...

tahniah.
kerana masih hidup!!
bernafaslah sepuasnya..

salam takziah utk kawan kamu itu..

doff said...

al-fatihah

sinaganaga said...

tajam! tajam! tajam betul kau belasah mamat latino tu.

Rjuna said...

Patut ko tulis camni

Papa..Mama ni ZOMBIE tau, papa bunuh berapa kali pun, Mama hidup lagi tau

Papa ni bodoh la, Papa Jahat (nyanyi lagu itu).

achik said...

salam... lompat2 blog sampai sini :)

Pa'chik said...

achik, ko jadi cam sibotak yang lompat-lompat cam pocong dalam hiklan tu ke? haha

bila pertama kali dibunuh? kenapa masih hidup?

bila nak tengok mukhsin?

Pa'chik said...

Innalillahi wa inna ilaihi raaji'un. Allahummagh firlahu warhamhu

al-fatihah utk tuan haji itu. Semoga rohnya dirahmati Allah. Amin.

areyoung said...

rena ~ terima kasih.

doff ~ Ya.

naga ~ Err.. latino mana?

rjuna ~ Euuu!

achik ~ Salam.

pa'chik ~ Ko ada kena mengena dengan Achik-kah? ;P

oe~ said...

yg mati tu tetap berlaku. tp yg "Sayang
saya masih hidup
ini bukan kali pertama dibunuh." tu aku tak faham... sedihnya jadi org jauh...

oe~ said...
This comment has been removed by the author.
Pa'chik said...

weh,jangan la jawab soalan ngan soalan. yang takde kaitan pulak tu.

bila nak tengok mukhsin?

kingbinjai said...

al-fatihah

13may said...

al-fatihah

thesandman said...

kita yang hidup, perlu hidup.

yang dah tertulis itu... tetap terjadi.

areyoung said...

Oe ~ Tak jauhlah ;)

pa'chik ~ Dah tengok dah semalam. Pehhh!!

king binjai ~ amin.

13Mei ~ amin.

sandman ~ ya.

blackpurple said...

AlFatihah buat almarhun Hj. Mohd Yusof Yahya.

INDERA KENCANA said...

Semoga rohnya dicucuri rahmat.

Pa'chik said...

bila nak buat ulasan cerita mukhsin pulak?

yussman said...

Al-Fatihah... takziah buat Kak Linda dan keluarga...

*aida tak cakap pong pegi ngan saper..huhu

areyoung said...

blackpurple ~ amin.

indera ~ amin.

pa'chik ~ Lihat atas ; )

yussman ~ Ya kawan-kawan, saya pergi dengan menaiki kereta myVi milik kawan saya ini, maman namanya. Huhu.

~inilah saya~ said...

Semoga dicucuri rahmat...