Sunday, September 02, 2007

Kekasih gelap

Kenapa sekarang ni banyak sangat lagu yang bertemakan kecurangan keluar radio hah?

Lirik-liriknya memang di luar kotak, tapi lagu-lagu macam inilah yang akan membuai perasaan mereka-mereka yang bercinta dengan hak orang lain. Tak pelik, kalau lepas tu mereka akan bangga mengisytiharkan lagu ini adalah lagu mereka dan menggunakannya untuk menguatkan misi rampasan kuasa.

Hei, jangan sampai aku cari kekasih gelap ya!

Marah ni!!

15 comments:

kingbinjai said...

aku dah lama boikot siaran radio kecuali ikim

Rjuna said...

kekasih gelap ko siapa? negro kah? wah racist racist

lagu indon n malaysia yg tgh aku layan skang pasal curang

1.Ungu-Kekasih Hitamku
2.Kerispatih-Tapi Bukan Aku
3.Kangen Band-Tentang Aku Kau & Dia
4.6ixth Sense-Tak Bisa Memilihmu
5.The Lima-Separuh Masa

ok jom parti liar bersama isteri orang.

Radenputri said...

Aku mengaku aku sedang menjadi kekasih gelap sekarang...ah! aku cuma terperangkap...

Nazri said...

Menjadi kekasih gelap adalah benda yang cool sekarang.

Kita kena ikut trend.

Kalau lelaki boleh ada kekasih gelap, kenapa perempuan tak boleh.

Nah, cari kekasih gelapmu.

sinaganaga said...

aku berwarna merah jambu. so, tak gelap. nasib kau sungguh baik. ha ha.

Pa'chik said...

orang kata.. maya karin ada kekasih gelap jugak... kekekek...

oe~ said...

jika di beri pilihan. aku nak jenifer aniston menjadi kekasih gelapku

kel@mbu said...

kekasih gelap pun mau lagu juga..
hehe

TheBlogMaster said...

mmg dalam gelap baru best.. cerah2 bahye orang nampak.

areyoung said...

kingbinjai ~ mencari yang halal itu fardhu ke atas umat islam! ; )

rjuna ~ tulah dia. banyak benar lagu2 gitu, sedap plak tu. haih!

radenputri ~ LARI!!

nazri ~ beb, carikan aku satu!

naga ~ lagipun enche naga dah banyak kekasih gelap lain. takmo!

pa'chik ~ 'open secret' ;P

oe ~ at least dia mmg single. cubalah nasib ;D

kelambu ~ diorang bukan nak lagu saja masalahnya ;P

theblogmaster ~ huh?

Pa'chik said...

maksud aku... kulitnya...
ceritanya, sudah tidak gelap lagi.. kekek...

mizanofx said...

betul tu.

tiba-tiba saja banyak lagu kekasih gelap ini.

teringat pade lagu:

'selamat tinggal kekasih gelapku.. semoga lupakan aku cepat'

areyoung said...

pa'chik ~ heheh

mizanofx ~ aku percaya lagu yang dinyanyikan berulangkali juga boleh jadi doa.

meenzuleyka said...

I baru pulang dari Indon. kat sana lagu yang dikatakan bakal hit akan datang...'berikan pacarmu padaku'...blh?

areyoung said...

ni lagu avril lavigne versi indon ke ha?