Thursday, August 03, 2006

Yeay!











Uishh.. aku taklah sekronik Edward Bloom okke..!

Ko bayangkan ek.. di sekeliling penuh ngan rumput2 empuk saujana mata memandang. Ko berlari2 anak menikmati hamparan hijau yang turut ditaburi bunga2 kuning yang harum & mekar2 belaka. Angin.? Angin?! Ahh.. angin bertiup sepoi2 bahasa betul2 macam suasana sebelum ujan.

Oh, tengok sana. Ada kambing putih tengah meragut rumbut. Dan tak jauh dari situ, ada gadis sedang menyidai baju sambil menyanyi girang. Eh, eh. Kat sana ada pulak awek cun sedang tersenyum manis menjulang baldi kayu di bahu. Rupanya.. isk! Sebijik macam muka awek yang menghias pembalut gula2 susu yang harganya seposen 2 biji. Alah, yang selalu kita kunyah masa kita budak2 dahulu tuu.. sweet kan?

Ok, aku memang berlebih2.

Tapi itulah. Lagi 4 tahun jadi 1 dekat wei.. akhirnya hari ini. Ya, hari ini! (Walaupun jalan masih lagi panjang).

Err sapa ada mp3 lagu2 meleleh Axl, Scoin, Spoon, Sting...?

5 comments:

Rjuna said...

Aku pertama.

Aku dah send lagu yang ko minta,

Jadi aku harap ko tak lupa 7 Ogos nanti ya

vovin said...

Blogger dah ada option upload gambar, yang ko masih susah payah guna geocities ni amende?

areyoung said...

Rjuna~ Aku wat lawak je la wei.. 7 ogos? Ok oww..

Vovin ~ Dah ko tak ajar.. (sambil lap air mata)

yusairi said...

:)

yusairi said...

ada apa2 ke 7 ogos ni.
sambut merdeka ye.
hehehehe.
hahahaha.