Tuesday, July 18, 2006

Tolong Jangan Bercakap Dengan Aku Kalau Tak Nak Aku Maki (dalam hati)

Kadang2 untuk jadi manusia yg bagus kita jadi bodoh macam ungka. Berapa ramai perempuan / lelaki yg bodoh, jumpa manusia berlainan jantina & bila dengar orang itu dalam kesusahan mau jadi hero. Kalau ko terror sangat tak apa, ini kononnya atas dasar manusia.

Kata sorang manusia panas yg pernah kesian kat aku lalu menjadi bodoh, syaitan itu suka mengumpan manusia atas tiket kebaikan sebelum menjerumuskannya menjadi sahabat rapat dia. Sudahnya, dia sendiri memakan kata2nya, haha.

Returning Lily memberitahu aku perkara yg sama. Kalau engkau perempuan yg sedang memberontak, tonton cerita itu. Kau akan rasa lega sebab pada mulanya dia membuat kau bersorak sebab kau fikir akhirnya ada org asing yg memahami engkau, tapi kemudiannya engkau tambah lega sebab ia akan mengajar engkau apa yg sebenarnya betul. Dalam kata lain, kau akan kembali jumpa kenapa engkau perlu bersabar.

Syukurlah, aku tak perlu mengambil heroin hari ni.

No comments: