Wednesday, July 26, 2006

Belasungkawa

Kau pernah rasa hati macam digaru2? Bukan, bukan kiasan. Sungguh, aku rasa macam hati digaru2!

Macam mana nak terangkan ek.. kau rasa macam nafas tak lepas, jantung berdebar2, tangan jadi sejuk.. & semua tu membawa kepada perasaan berbaur yang aku rasa cam gatal semacam kat dalam dada~ bagai digaru2!

Mula2 pagi tu aku tengok MHI sekilas pandang pasal adik sultan pahang kena bunuh ngan anak sendiri & aku dah rasa tak sabar nak gi ofis baca paper online. Sekali pagi tu, aku dapat plak berita pasal kematian pelakon Hani Mohsin. Arghh.. berita kematian mmg mengecutkan org yg kurang buat pahala macam aku ni!!

Ya Allah, mmg kematian tu akan datang kepada sesiapa sahaja, tak kira tua muda, termasuk ngan cara yang tak disangka2.

Semoga, aku sentiasa diberi petunjuk, kekuatan & dilorongkan jalan untuk terus menuju ke arah yang benar jadi aku tak ralat bila2 masa pun dipanggil olehMu.

Al-Fatihah buat Tengku Datuk Putri Kamariah, Tunku Rizal Shahzan & Hani Mohsin. Daripada DIA kita datang, kepada DIA kita kembali...

4 comments:

9w2yvf - VF @ Yusairi said...

hi aida,
kalau ada apa2 kisah menarik, inform la yus. yus ni dah jrg baca akhbar. dah tak kenai dah rupa baru berita harian, metro dan utusan. dgr citer semua dah ada paparan baru.

al-fatihah buat hani mohsin.

ni mobile no yus 019-5742291/019-4738291 or my direct line 05-6879983. wink2 aida. miss you so much.

Unknown said...

aku rasa cam gatal semacam kat dalam dada~ bagai digaru2!

Oh 'DALAM' dada, ingatkan dada.

areyoung said...

Royyy... I rasa ada nampak u kat s. alam dalam bulan ni jugak.. tapi tak dapat nak tegur, masa tu u dalam kereta (kalau tak silap org laa).

I sihat je.. harap u pun sama : )

Yus & Rjuna, korang maybe pernah jumpa cuma tak kenal rupa memasing kot.. hehe ; )

9w2yvf - VF @ Yusairi said...

hi aida,
yus pernah ketemu arjuna ?
kat mana ye. adakah gambar yg kat blog aida lama tu. tu ujang. arjuna ni mana satu ye ?
ish, aida ni pun, saya cuma jumpa aida sekali je itupun dgn housemate aida. takkan housemate aida tu ?