Friday, November 02, 2007

Pindah

Tidak.

Saya bukan berpindah blog seperti yang biasa dilakukan oleh segelintir blogger apabila 'terlanjur bercerita' di laman peribadi ;P .. Saya cuma berpindah rumah dari Puncak Perdana ke Bukit Jelutong. Masih dalam area Shah Alam, tapi dekat sikitlah untuk ke tempat kerja.

Saya juga masih bekerja di koran cakna biar pun kadang-kadang lelah menghadap waktu kerja yang tidak mengira Sabtu-Ahad dan siang-malam.

Erm, apa lagi mau update ya?

Oh ya. Selamat Hari Raya buat saya (dan kamu).

9 comments:

Meen Zuleyka said...

open house?

sinaganaga said...

Oit!

areyoung said...

Meen ~ Tunggu u dulu.. kik kik ;D

naga ~ hmm!

Pa'chik said...

tak buat klik dah ke?

Anonymous said...

selamat tinggal di rumah baru..
juga selamat hari raya..

areyoung said...

amyz ~ salam : )

pa'chik ~ Ya Allah pokchik.. bertahun dah bersara ;P

oe ~ ; )

rena ~ tima kasih : )

PoKoK BeSaR KuALa KangSAr said...

hmm...aku pun nak pindah jugak(menyampuk). tapi dari tempat keja ke rumah(fulltime). best!

tuan tanah said...

Selamat berhari raya (haji) di rumah baru nanti :)

areyoung said...

pokok ~ kalaulah aku pun boleh gitu ;P

tuan tanah ~ tenkiu2 : )