Thursday, January 04, 2007

Peluh

Auntie tu.

Up! And Down!
Up! And down!

Dengan seluar seketat-ketat tidaknya.

Are you with me?

Baju sleeveless jarang jaring nampak perut.

Oh.. yeahh...

Ulang-ulang.

Sedang aku tetap terkial-kial. Kaki dan tangan sesat barat. Sudahnya, aku pilih treadmill saja.

"Eh. Mana cikgu tadi?"

"Tuuu.."

Oh, yang bertudung..? Dan berjubah tu?

Bertuah suaminya ;)

7 comments:

Pa'chik said...

buleh tanya dak, kenapa suami cikgu tu bertuah?

dan, auntie tu, tak bertuah ke suami dia? ;A

Delly said...

Ha..ha...semua yang mengeluarkan peluh di situ begitu mengejutkan penampilan di luarnya...i feel u aida...

afterwork8 said...

trackmill, best gak tu...lama tak cuba, sampai nak terpijak lidah rasanya.

blackpurple said...

Letih 'mata' kalau exercise di gym awam nih.... hu hu...

thesandman said...

ni azam baru.

bagus ni.

selipar said...

semenjak dua menjak ni... semakin sarat dengan entry yg cukup 'berilmiah'... hmmm... teruskan (org melayu ckp keep it up).

areyoung said...

Pa'chik ~ Err.. tanyalah kat suami dia. Aku agak je ;P

Delly ~ Yaa.. akak pun terkujat kan?

Afterwork8 ~ Tapi kan kitorang suka berebut nak naik mendalah tu. Tak suka kayuh beskal, rasa nak tercabut tempurung lutut, huuh

Blackpurple ~ Kat gym ladies' lagi la letih kan?

Sandman ~ Bagus kan? Hihi

Selipar ~ Err, kalau nak laporkan pasal masalah penggunaan bhs pasar yg boleh menggugat ketuanan melayu nak lapor kat sapa eh?