Monday, May 28, 2007

P E A C E

Agak sibuk kebelakangan ni.

(Aku sedang membuat rombakan hidup & kerjaya).

Lalalalalaaa....

17 comments:

13may said...

Good luck!

Radenputri said...

apa citer ni weh?

Yatt said...

Cik Ayang...

Hang ni yg mana satu? Masa aku kt KKSB dulu hang dah keje ke blum?

kingbinjai said...

nak kawin ke?

Pa'chik said...

A Lalalalalaaa.... san

tegezoot said...

dah tukar jadi paranormal ke?

areyoung said...

13Mei ~ gud boy ;P

Radenputri ~ citer biasa ;P

Yatt ~ Belum. Tapi saya besa tengok ang masa kat EMI lagi ;)

Kingbinjai ~ Pandai je ;P

Pa'chik ~ Jawapan paling best dalam komen yg pernah aku terima ;P

Tegezoot ~ Bukan. Baru nak tukar jadi normal ;P

Yatt said...

Dah kenal sejak era EMI? Isyy... hang ni sapa woi?

blackpurple said...

Awalnya buat rombakan. Kenapa tak tunggu PRU dulu? ha ha

oe~ said...

hopefuly its good for u

ontahsapo said...

rombak jgn tak rombak...

tegezoot said...

ooo...

selama ni kita sejenis la ye?

areyoung said...

yatt ~ tak kenal kot. saya cuma pemerhati dari jauh, haha.

blackpurple ~ tak dan dah ;P

oe ~ hope so ; )

ontahsapo ~ ya : )

tegezoot ~ sejenis apa? ; )

zizie ali said...

rombakan kerjaya taklah berapa suspens. rombakan hidup tu suspens sikit. mana tahu kau tampil dgn imej yg baru.

~inilah saya~ said...

Hai gadis comel,

Lama sungguh aku tidak kemari...

Pegawai Khalwat said...

La la la la....

Rjuna said...

Rest In Peace kah?